PROCEDURE VOOR DE DIGITALE VERSIE

Nadat u uw bijdrage voor 2023 heeft voldaan, via BCC of PAYPAL, wordt de digitale versie meteen geactiveerd. Als uw digitale coupons niet verschijnen, neem dan contact met ons op via e-mail info@educpass.be of telefonisch (NL) via 0471/95.06.79.

Wij zullen zo snel mogelijk proberen te reageren!

Wanneer u via een bankoverschrijving betaalt, moet u afhankelijk van uw bank, tenminste 2 werkdagen wachten. 

TIP: Controleer ALTIJD voor u op stap gaat of ALLES naar behoren werkt!

Zo voorkomt u onaangename verrassingen.


Procedure digitale versie


TER HERINNERING:

Bij de 'digitale' versie ontvangt u geen plastic pasje meer en ook geen papieren brochures (Onderwijs en Ontspanning).

U kunt deze alleen op uw smartphone of pc weergeven en bekijken.

Hiervoor heeft u een 3G- of 4G-internetverbinding of wifi nodig.

U hoeft niets meer te printen, daarom is deze functie gedeactiveerd, behalve in 2023 en 2024 voor Parc Astérix waarvoor u de papieren coupon via uw pc dient te printen (verplicht voor 2023 en 2024).

PROCEDURE VOOR DE DIGITALE VERSIE:

TIP: Probeer het eerst even uit op een pc voordat u het probeert op uw smartphone. Als het wel op uw pc werkt, maar niet op uw smartphone, start dan uw smartphone opnieuw op.

  1. Inloggen: Om in te loggen op onze website www.educpass.be raden wij u aan om uw stamboeknummer + wachtwoord te gebruiken.
  2. Tonen van de pas: Als u bent ingelogd in het abonneegedeelte, gaat u naar het figuurtje rechts van het Educpass-logo. Hier kunt u uw profiel aanpassen en uw pas laten zien wanneer hierom gevraagd wordt aan de kassa. Ook vindt u hier de door u geselecteerde favorieten.
  3. Tonen van de verkennerscoupon: Ga in het menu naar 'PARTENAIRES' (partners). Zoek een aanbieder die de LETTER 'A' op zijn foto heeft staan. Als u op de foto klikt, komt u terecht op het 'visitekaartje' van de aanbieder. Als er een letter te zien is, betekent dit dat de partner deelneemt aan de actie voor 2023. Rechtsboven ziet u een link met 'afficher le coupon' (toon de coupon). Als er geen coupon is, betekent dit dat deze aanbieder niet meedoet aan de actie voor 2024. Onze website wordt voortdurend bijgewerkt.
  4. Als u deze partner wilt bezoeken, raden wij u aan om op het 'hartje' te klikken om deze toe te voegen aan uw favorieten. Op de dag van uw bezoek aan de betreffende partner, zal deze eenvoudiger terug te vinden zijn in uw favorieten dan in de lijst met de 130 andere partners.
  5. Als er nog maar 1 of 2 personen voor u staan in de rij voor de kassa, herhaalt u deze handeling en verschijnt de coupon op uw smartphone zodat deze getoond kan worden aan de kassa.
  6. Coupon valideren: U hoeft hier thuis niets voor te doen. Het valideren vind alleen plaats aan de kassa van de partner. Toon uw smartphone aan de kassamedewerker (receptionist). Hij of zij geeft u dan de 'attractiecode'.Voor de meeste partners is dit: educ2021 (behalve voor de groep 'Walibi Belgium', 'Eurospace Center' en 'Parc Astérix') die moet worden ingevoerd in het betreffende vakje. Wanneer de tekst 'coupon validé' (coupon goedgekeurd) verschijnt, toont u dit aan de kassamedewerker en krijgt u vervolgens gratis toegang. De coupon zal direct daarna vervallen zodat deze niet nogmaals kan worden gebruikt.
  7. LET OP: Het is mogelijk dat bepaalde partners u vragen om uw coupon via een reserveringse-mail te valideren. Deze handeling heeft als doel om uw reserveringsgegevens te controleren en uw gratis toegang mogelijk te maken (bijv. Coddygames).
  8. LET OP: voor Parc Astérix moet u de papieren coupon op de website via uw pc UITPRINTEN. U heeft dus een papieren document nodig om aan de kassa te laten zien! Niet op de smartphone !

Wij hopen dat deze uitleg u voldoende informatie heeft verschaft over deze nieuwe procedure waarover de meeste van onze leden al zeer enthousiast zijn.

Bij vragen kunt u contact met ons opnemen

via 0471/95.06.79. (NL)

Wij hopen dat u veel moois zult ontdekken.